Garanti & İade Koşulları
 
 
 
 

Arızalı veya iade ürün taleplerinizde öncelikle aşağıdaki formu doldurup info@romoss.com.tr mail adresine göndermeniz gerekmektedir. Tarafımızdan yazılı onay verildikten sonra;

İstanbul içi arızalı ürün gönderimlerde ve alımlarında nakil ücreti müşteriye aittir.

İstanbul dışı arızalı ürün gönderimlerini Aras Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.

Garanti ve İade Formunu indirmek için tıklayınız.

GARANTİ & İADE

Satın almış olduğunuz Romoss ürünleri üretici ve ithalatçı firmaların garantisi altındadır. Parçanet Bilişim iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Yapılan tüm alışverişlerde, aldığınız ürünle ilgili olarak, ürünün yer aldığı paketin kargo görevlisinin yanında açılması ve eksik olan ürünler için tutanak tutturulması gerekmektedir. Bir ürünün iade edilebilmesi genel olarak aşağıdaki şartlara bağlıdır:

İADE SÜRESİ

Genel olarak satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, satın aldığınız tarihten itibaren ondört ( 14 ) gün içinde teslim aldığınız şekliyle ürünü, ürün faturası ile iade edebilirsiniz.

İADE ŞARTLARI

İade etmek için gönderdiğiniz ürünlerde eksiksiz olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilememektedir. Ürünün faturası, iade formu, 14 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin orijinal kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

İade etmek istediğiniz ürünlerinizi -ürünle ilgili istatistiki çalışma yapılabilmesi için- iade sebebinizi bildiren bir not eki ve faturanız ile gönderiniz. İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır. Üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.

Parçanet Bilişim'e gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler en geç 1- 3 hafta içerisinde, havale ile yapılan ödemeler ise en geç 1 hafta içerisinde hesaba yansımaktadır. Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır. İade şartlarına uygun durumlarda yapılan gönderimlerde kargo ücreti satıcı tarafından ödenecektir.


İADE SÜRECİ

Ürünü tarafımıza göndermeden önce iade talebinizi yukarıdaki garanti iade formunu doldurarak tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir. Teknik departmanımız tarafından iade ile ilgili gönderim onayının size iletilmesinden sonra lütfen paket ile birlikte ürünü neden iade ettiğiniz belirten imzalı yazıyı tarafımıza gönderiniz. Onay bilgisi size telefon veya mail yoluyla bildirilecektir. Teknik servisimize gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır.


ÜRÜN ARIZALARINDA

Satılan tüm Romoss ürünleri ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altında olup tamir veya değişim işlemleri Parçanet Bilişim tarafından yapılmaktadır.